Ga naar de hoofdinhoud

Van Madaga naar Spoony: ontdek het plezier in gezond eten!

We hebben wat te vieren! Vanaf nu gaat Madaga verder als Spoony. Nieuw… en toch ook weer niet. Want met bijna 3 miljoen maaltijden en 160 duizend blije smaakavonturiers per jaar hebben we al een flinke portie ervaring.

Een gezonde toekomst voor álle kinderen

Vanwege deze gedeelde missie besloten Madaga en Spoony in 2022 hun krachten te bundelen. Nu hebben we een volgende stap in de samenwerking genomen en gaan we samen verder onder de naam Spoony.  We kunnen ons voorstellen dat dit vragen kan oproepen. We hebben daarom zoveel mogelijk vragen beantwoord hieronder.

Staat jouw vraag er niet tussen? Vraag maar raak! App, bel of mail ons!

Vraag & antwoord

Wat gaat er veranderen?

Eigenlijk niet zoveel! Al sinds 2022 bundelden Madaga en Spoony hun krachten en nemen nu de volgende stap in de samenwerking: samen verder als Spoony. Daarbij hebben we ons verhaal aangescherpt met een passendere look & feel. En onze missie? Die blijft natuurlijk onveranderd!

Ben je klant bij ons? Dan nemen we je stap voor stap mee in alle leuke veranderingen en mijlpalen die we dit jaar vieren. Via onze nieuwsbrieven, mails en kaartjes bij de maaltijden houden we je op de hoogte.  

Het belangrijkste dat er veranderd, is ons web- en mailadres. Maar ook dat is een peulenschil! 😉 Even op een rijtje: 


Kan ik nog op dezelfde manier bestellen?

Jazeker, je kunt nog steeds op dezelfde manier bestellen. Alleen de link verandert, je kunt nu bestellen op: bestellen.spoony.nl of klik rechtsboven in het menu op 'inloggen als klant'. Verder gaat het bestelproces nog precies hetzelfde, je houdt ook dezelfde inloggegevens.  


Ontvang ik nog steeds dezelfde maaltijden?

Ja, je kunt nog steeds blijven smullen van onze vertrouwde maaltijden. Onze recepten en keuken veranderen namelijk niet. Ook kun je natuurlijk rekenen op dezelfde voedselveiligheid, kwaliteit en dieetmaaltijden. De verpakkingen van de maaltijden krijgen na de zomer een nieuw jasje. Tot die tijd zie je dus Madaga-etiketten.   


Verandert er iets aan de leveringen?

Onze logistiek partner blijft hetzelfde en samen blijven we in ontwikkeling. We hebben onze routes slimmer ingericht, waardoor we minder kilometers maken. Zo verminderen we onze CO₂-uitstoot en dragen we bij aan een groenere toekomst! Vanaf 3 maart 2025 gaat deze aanpassing in en hierover heb je als klant op 18 december en 3 februari mails ontvangen.  


Moet ik zelf iets doen of veranderen?

In principe niet! Wij zorgen ervoor dat al onze klanten de benodigde informatie ontvangen, we nemen je stap voor stap mee in alle leuke veranderingen en mijlpalen die we dit jaar vieren. Via onze nieuwsbrieven, mails, socials en kaartjes bij de maaltijden houden we je op de hoogte. 

Vermelden jullie Madaga op jullie eigen website of in nieuwsbrieven? Dan vragen we jullie om deze teksten aan te passen en het Madaga logo te vervangen voor ons nieuwe Spoony logo. Download deze hier of stuur ons een mailtje.

En deel je wel eens leuke foto's van het smullen op social media? Tag ons dan voortaan met @spoony.nl! 


Kan ik jullie bereiken op dezelfde contactgegevens?

Je kunt ons nog steeds gewoon bellen en appen op hetzelfde nummer. En ook het postadres verandert niet. Wel veranderd zijn onze mailadressen en website. 

Even op een rijtje: 

Laan van Kronenburg 14 
1183 AS Amstelveen 
085-2735435 - ook op whatsapp! 
www.spoony.nl
mijnbestelling@spoony.nl


Hou ik dezelfde contactpersoon?

Ja hoor, ons team blijft gewoon hetzelfde! Jouw contactpersoon stuurt je een email met het nieuwe e-mailadres. 


Wat betekent dit voor de facturen en betaalgegevens?

Er verandert niks aan het KVK-, BTW- en rekeningnummer. Alleen het emailadres voor de facturatie wijzigt. Even op een rijtje: 

Spoony 
Laan van Kronenburg 14 
1183 AS Amstelveen 
 
KVK nummer: 50118188 
BTW nummer: 822 560 367 B01 
 
Facturen naar: facturen@spoony.nl
Vragen, opmerkingen, betalingsherinneringen over de administratie naar: administratie@spoony.nl 


Klopt het dat op de etiketten van de maaltijden die we ontvangen nog steeds het Madaga logo staat?

Ja dat klopt! Om verspilling te voorkomen, gebruiken we voorlopig nog onze oude Madaga etiketten. De verpakkingen van de vertrouwde maaltijden krijgen dus na de zomer een nieuw jasje. Dit geldt natuurlijk voor meer drukwerk, zoals kaartjes en flyers. Je kunt deze gewoon blijven gebruiken totdat je nieuw materiaal van ons ontvangt. 


Kan ik nog steeds activiteiten & recepten vinden op de website?

Ja, binnenkort vind je ze allemaal hier! Voor nu kun je ze nog bekijken op onze oude website: madaga.nl/activiteiten 


Blijft de Gezonde Smikkelweken bestaan?

Absoluut! De Gezonde Smikkelweken blijven een feestje om naar uit te kijken. Lees alles hier.


Kan ik als bso nog vakantiepakketten bestellen?

Zeker weten! Je leest er hier alles over. 


Blijf ik een maandelijkse nieuwsbrief ontvangen?

Jazeker! Onze maandelijkse nieuwsbrief blijft bestaan, boordevol nieuwtjes, activiteiten, recepten en meer. Zo blijf je altijd op de hoogte van alles wat er speelt. Wel klant, maar ontvang je de nieuwsbrief niet? Laat het ons weten!


Blijf ik het maandelijkse activiteitenpakketje ontvangen?

Ja, je ontvangt iedere maand in je mailbox een pakketje vol inspiratie en smaakavonturen om te doen en delen. Van recepten en leuke (knutsel)activiteiten, tot handige kant-en-klare teksten voor op social media. Wel klant, maar ontvang je deze niet? Laat het ons weten!


Bestaat de Smaaksafari nog?

Zeker weten! Je leest er hier alles over. 


Komen de Spoony producten (soep/broodjes/dippies) weer in de winkels?

Nog niet. Voor nu richten we ons namelijk op de kinderopvang. Maar het idee is zeker nog niet van tafel!